torsdag 19. august 2010

Familietur meg her og der.

Mandag før skolen starta dro vi ut på tur.
Jeg må ærlig inndrømme at jeg stresser litt når vi skal på langtur, jeg synes faktisk at det kan være en smule kaotisk å få alle mann ut av huset. Alle må ha fått i seg litt mat, rene klær, og vi må ha med en enorm (synes jeg) mengde med ekstra klær, matpakke, bleier, en diger tvillingvogn og i det hele tatt.
Men vi kom oss da endelig avgårde og ferden gikk mot dyreparken.
En time senere var vi framme, men det var da mærkelig så stille det var der!
Vi ser på skiltet, der står det: Åpent lørdag og søndag.
Når jeg så det fikk jeg faktik klump i halsen, jeg ble så skuffa og lei meg, mest på ungenes vegne men også for meg selv.
Når den værste skuffelsen hadde lagt seg så Christer på meg med et blikk med mye latter i.
Vi lo alle vi tre store, det var jo rett å slett tragikomisk.
Typisk oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar